Hrochův Týnec - Sprint 400m
28.04.2002 - [Akce a srazy]
Přínášíme vám reportáž a výsledky z weekendového klání o nejrychlejší kárku letošního
jara pořádaném na letišti Honbická u Hrochová Týnce...
|
|
Přestože počasí sobotního rána nebylo zrovna nejideálnější (alespoň nepadal sníh), vydali jsme se již kolem osmé hodiny ranní do Hrochova Týnce. Cestou jsme sice nechtěně projeli i náměstí ve Chrudimi, díky tomu, že ICE "dobře" navigoval a se slovy tady zahni vlevo jsme
skončili před zákazem vjezdu:-)...
Na letiště jsme dorazili kolem deváté, kde nás již uvítal jeden z pořadatelů a přestože jsem původně neměl vůbec v úmyslu testovat svojí 309 na 400m, nakonec jsem se přece také zůčastnil.
Během dopoledne pomalu, ale jistě přijížděli další účastníci. Ti kteří se rozhodli svojí
kárku otestovat na letištní dráze parkovali na ploše před startem. Ostatní, bohužel díky nedostatku parkovacího prostoru byli nasměrováni na příjezdovou cestu k letišti. Jediné co nebylo moc příjemné že po dešti z předchozí noci byla na příjezdové cestě docela lehká vrstva bláta a tak ten kdo ráno leštil kárku a přijel brzy, než bláto vysušil vítr, neměl asi dvakrát pěkný pohled.
Kolem jedenácté hodiny, kdy už byli účastníci zaregistrováni, se všichni za sebou vydali na trať prohřát motory a následně poté se kárky na parkovišti seřadili podle rozdělení do skupin.
Jako první začala nejnišší kubatůra do 1400 cm3. Zde byla jasná převaha vozů tuzemské značky. Musím podotknout, že v této kategorii byla auta skutečně nejvíce upravována
, takže se rozhodně nejednalo o nudnou podívanou. Kolik u nás jezdí Škodovek s výkonem kolem 100k?! Výsledková listina také vše potvrzuje.
Následně jsme se dostali k třídě vyšší do 2000cm3 a zde to také rozhodně stálo zato.
Podle ICEho předpovědi zvítězila suveréně kárka japonské produkce Honda Integra Type R, která nejen že vzhledově
vypadala velmi dobře, ale i na dráze potvrdila svoje prvenství a svým časem překonala i
mhoné kárky o několik tříd výše, přestože obsah motoru byl "pouze" 1.8l.
Další kategorie do 3000cm3 byla bojem třech vozů německé produkce BMW a opět jedné japonské kárky. Myslím že značku Honda Prelude vám nemusím příliš představovat.
Ta nejen že byla ze všech vozů v dané kategorii nejmladší, ale zde potvrdila i převahu
japonců nad zbytkem světa:-).
Poslední kategorie, tedy ta nejvyšší nad 3000cm3 neměla příliš mnoho účastníků i vzhledem
k tomu, že při stávajících cenách pohonných hmot si ne každý z nás může tyto kárky dopřát. Nicméně utkáni tří značek jako Mercedes 500SL, Ford Mustang a Jaguar S-Type bylo také docela pěknou podívanou.
Závěrem musím říci, že přestože se nejednalo o nějakou ohromnou akci, pořadatelé
vše zvládali bravurně a technika která byla na místě také rozhodně potěšila.
Startovat na semafory jako F1 nebylo vůbec špatné.
Jak mám informace ze zákulisí ještě tento rok by se měla připravovat zde další
tuning sprint akce, ale zatím to berte jako neověřenou informaci.
Nezbývá něž popřát lepší počasí...
Galerie obrázků ze srazu...
Výsledné časy a umístění - zpracoval Autoklub Hrochů Týnec
Celkové umístění všech soutěžících
Nejlepší čas |
Start.číslo |
Jméno |
Typ vozidla |
výkon |
1.jízda |
2.jízda |
3.jízda |
15,50 |
401 |
Horníček Marek |
Mercedes 500 SL |
330 |
15,66 |
15,50 |
15,62 |
15,78 |
206 |
Fencl Patrik |
Honda Integra R |
140kW |
15,94 |
16,00 |
15,78 |
16,00 |
304 |
Pražan |
Honda Prelude |
|
16,10 |
16,25 |
16,00 |
16,25 |
201 |
Nekvida Zdeněk |
Škoda Pick-up |
|
16,68 |
16,25 |
16,47 |
16,63 |
403 |
Doležal Libor |
Ford Mustang |
|
17,16 |
16,63 |
17,13 |
16,68 |
207 |
Suženko Ondřej |
Ford Fiesta |
130k |
16,68 |
16,88 |
16,97 |
16,88 |
205 |
Ondříček Michal |
Octavia 1.8T |
110kW |
17,09 |
16,88 |
16,97 |
16,91 |
402 |
Horníček Otto |
Jaguar S-Type |
300 |
17,50 |
17,00 |
16,91 |
16,94 |
303 |
Slezák Aleš |
BMW 323 |
|
16,94 |
16,97 |
17,06 |
16,96 |
302 |
Slezák Martin |
BMW 325 E |
135k |
17,31 |
16,96 |
17,47 |
17,18 |
215 |
Pohl Jaroslav |
Škoda Superb |
150k |
17,53 |
17,18 |
X |
17,18 |
301 |
Osvald Aleš |
BMW 525i |
|
17,53 |
17,50 |
17,18 |
17,37 |
102 |
Muller Michal |
Škoda 110R |
100k |
17,62 |
17,37 |
17,40 |
17,47 |
203 |
Rybenský Milan |
Mazda MX3 |
133k |
17,53 |
17,47 |
17,53 |
17,56 |
209 |
Klobočár Pavel |
BMW 320 |
129k |
18,31 |
17,56 |
17,79 |
17,84 |
103 |
Křivohlavý Miroslav |
Škoda 120LS |
100k |
18,10 |
17,84 |
18,88 |
17,84 |
210 |
Holcner Petr |
Opel Vectra |
115k |
17,84 |
18,34 |
18,31 |
18,06 |
202 |
Ježábek David |
Seat Cordoba |
|
18,12 |
18,06 |
18,29 |
18,63 |
106 |
Andruchovič Milan |
Škoda 110R |
70k |
19,28 |
18,63 |
18,66 |
18,69 |
218 |
AleX |
Peugeot 309 |
104k |
18,87 |
18,69 |
18,82 |
18,78 |
204 |
Pražan Tomáš |
Ford Escort |
|
18,78 |
19,22 |
18,88 |
18,78 |
212 |
Maršál Michal |
Ford Escort |
105k |
19,69 |
18,78 |
19,10 |
18,87 |
104 |
Leinweber Michal |
Škoda Fabia |
101k |
18,97 |
18,87 |
19,16 |
18,94 |
108 |
Hrdlička Luďek |
Honda Civic |
66kW |
18,94 |
19,81 |
19,28 |
18,94 |
110 |
Horníček Vítek |
Škoda Fabia |
100k |
19,31 |
19,66 |
18,94 |
19,50 |
101 |
Pöschl Jan |
Alfa Romeo 33 |
68kW |
19,85 |
19,50 |
20,03 |
19,79 |
211 |
Šilhánek Jakub |
VW Passat |
|
20,13 |
20,06 |
19,79 |
19,84 |
217 |
Jandera Tomáš |
Mazda 626 |
90k |
20,34 |
19,91 |
19,84 |
20,00 |
214 |
Horníčková Iveta |
Škoda Pick-up |
55kW |
20,13 |
20,06 |
20,00 |
21,19 |
208 |
Uriel Miroslav |
Opel Vectra TDI |
|
21,91 |
21,19 |
X |
21,35 |
107 |
Záleský Radek |
Škoda Garde |
|
21,59 |
21,35 |
21,44 |
22,78 |
105 |
Aubus Michal |
Škoda 120 |
60k |
23,62 |
22,91 |
22,78 |
24,35 |
109 |
Doležal Karel |
Škoda Fabia |
100k |
24,35 |
X |
X |
Pořadí třídy do 1400cm3
Nejlepší čas |
Start.číslo |
Jméno |
Typ vozidla |
výkon |
1.jízda |
2.jízda |
3.jízda |
17,37 |
102 |
Muller Michal |
Škoda 110R |
100k |
17,62 |
17,37 |
17,40 |
17,84 |
103 |
Křivohlavý Miroslav |
Škoda 120 LS |
100k |
18,10 |
17,84 |
18,88 |
18,63 |
106 |
Andruchovič Milan |
Škoda 110R |
70k |
19,28 |
18,63 |
18,66 |
18,87 |
104 |
Leinweber Michal |
Škoda Fabia |
101k |
18,97 |
18,87 |
19,16 |
18,94 |
108 |
Hrdlička Luďek |
Honda Civic |
66kW |
18,94 |
19,81 |
19,28 |
18,94 |
110 |
Horníček Vítek |
Škoda Fabia |
100k |
19,31 |
19,66 |
18,94 |
19,50 |
101 |
Pöschl Jan |
Alfa Romeo 33 |
68kW |
19,85 |
19,50 |
20,03 |
21,35 |
107 |
Záeský Radek |
Škoda Garde |
|
21,59 |
21,35 |
21,44 |
22,78 |
105 |
Aubus Michal |
Škoda 120 |
60k |
23,62 |
22,91 |
22,78 |
24,35 |
109 |
Doležal Karel |
Škoda Fabia |
100k |
24,35 |
X |
X |
Pořadí třídy do 2000cm3
Nejlepší čas |
Start.číslo |
Jméno |
Typ vozidla |
výkon |
1.jízda |
2.jízda |
3.jízda |
15,78 |
206 |
Fencl Patrik |
Honda Integra R |
140kW |
15,94 |
16,00 |
15,78 |
16,25 |
201 |
Nekvida Zdeněk |
Škoda Pick-up |
|
16,68 |
16,25 |
16,47 |
16,68 |
207 |
Suženko Ondřej |
Ford Fiesta |
130k |
16,68 |
16,88 |
16,97 |
16,88 |
205 |
Ondráček Michal |
Octavia 1.8T |
110kW |
17,09 |
16,88 |
16,97 |
17,18 |
215 |
Pöhl Jaroslav |
Škoda Superb |
150k |
17,53 |
17,18 |
X |
17,47 |
203 |
Rybenský Michal |
Mazda MX3 |
133k |
18,53 |
17,47 |
17,53 |
17,56 |
209 |
Klobočár Pavel |
BMW 320 |
129k |
18,31 |
17,56 |
17,79 |
17,84 |
210 |
Holcner Petr |
Opel Vectra |
115k |
17,84 |
18,34 |
18,31 |
18,06 |
202 |
Ježábek David |
Seat Cordoba |
|
18,12 |
18,06 |
18,29 |
18,69 |
218 |
AleX |
Peugeot 309 |
104k |
18,87 |
18,69 |
18,82 |
18,78 |
204 |
Pražan Tomáš |
Ford Escort |
|
18,78 |
19,22 |
18,88 |
18,78 |
212 |
Maršál Michal |
Ford Ecsort |
105k |
19,69 |
18,78 |
19,10 |
19,79 |
211 |
Šilhánek Jakub |
VW Passat |
|
20,13 |
20,06 |
19,79 |
19,84 |
217 |
Jandera Tomáš |
Mazda 626 |
90k |
20,34 |
19,91 |
19,84 |
20,00 |
214 |
Horníčková Iveta |
Škoda Pick-up |
55kW |
20,13 |
20,06 |
20,00 |
21,19 |
208 |
Uriel Miroslav |
Opel Vectra TDI |
|
21,91 |
21,19 |
X |
Pořadí třídy do 3000cm3
Nejlepší čas |
Start.číslo |
Jméno |
Typ vozidla |
výkon |
1.jízda |
2.jízda |
3.jízda |
16,00 |
304 |
Pražan |
Honda Prelude |
|
16,10 |
16,25 |
16,00 |
16,94 |
303 |
Slezák Aleš |
BMW 323 |
|
16,94 |
16,97 |
17,06 |
16,96 |
302 |
Slezák Martin |
BMW 325 E |
135k |
17,31 |
16,96 |
17,47 |
17,18 |
301 |
Osvald Aleš |
BMW 525i |
|
17,53 |
17,50 |
17,18 |
Pořadí třídy nad 3000cm3
Nejlepší čas |
Start.číslo |
Jméno |
Typ vozidla |
výkon |
1.jízda |
2.jízda |
3.jízda |
15,50 |
401 |
Horníček Marek |
Mercedes 500SL |
330 |
15,66 |
15,50 |
15,62 |
16,63 |
403 |
Doležal Libor |
Ford Mustang |
|
17,16 |
16,63 |
17,13 |
16,91 |
402 |
Horníček Otto |
Jaguar S-Type |
300 |
17,50 |
17,00 |
16,91 |
AleX & Ice
|
|